Hartje introduceert vernieuwd onlineplatform

Hartje introduceert vernieuwd onlineplatform

Met de start van het nieuwe fietsseizoen presenteert de Duitse groothandel Hermann Hartje een volledig vernieuwde versie van zijn website, evenals een gemoderniseerd B2B-platform.

Hartje biedt met de lancering van zijn nieuwe website een verbeterde digitale infrastructuur aan zakelijke partners en consumenten. Naast productinformatie en nieuwsberichten is er ook achtergrondinformatie te vinden over het Duitse familiebedrijf, dat bekend is van fietsmerken als Conway, QiO en Victoria en het onderdelen- en accessoiremerk Contec. In de navigatie staat bovendien een link naar het B2B-platform myHARTJE.

Landingspagina hartje.de
Landingspagina hartje.de

Hartjes online visitekaartje is moderner en professioneler dan het oude design, en er is meer rekening gehouden met de gebruiksvriendelijkheid.

myHARTJE

Ook het online B2B-portaal van de merk- en dienstverlener is compleet vernieuwd en gelanceerd onder de naam myHARTJE. Het portaal is specifiek afgestemd op de behoeften van gespecialiseerde retailers in de fiets- en motorfietssector, evenals die van autowerkplaatsen.

Gebruiksvriendelijkheid

In lijn met de internationale doelstellingen van Hartje zijn de website en het B2B-platform beschikbaar in zeven talen: Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Frans, Italiaans en Deens. De nieuwe, snelle zoekfunctie, het gebruiksvriendelijke menu en tal van andere functies maken een efficiënte en tijdbesparende orderverwerking mogelijk. De komende maanden voegt Hartje nog aanvullende functies en service-elementen toe, waarmee myHARTJE een verdere kwaliteitsimpuls moet krijgen.

In Nederland is de merk- en dienstverlener vertegenwoordigd door Hartje Benelux. Zij bieden alle fietsproducten van het Duitse groothandelsbedrijf aan.