Accell-dealers met trainingen voorbereid op start van het fietsseizoen

Accell-dealers met trainingen voorbereid op start van het fietsseizoen
Foto: Accell.

In aanloop naar het nieuwe fietsseizoen namen ruim tweehonderd dealers en medewerkers van Accell-merken deel aan de laatste collectietraining en onboardingdag van dit jaar.

Eind maart vonden in De Fietser in Ede Accell-trainingen plaats die volledig in het teken stond van productkennis, innovaties en verkoopondersteuning voor de merken Batavus, Sparta, KOGA, Carqon en Juncker. Accountmanagers gaven presentaties over productontwikkelingen en deelden verkoopargumenten en praktische tips voor het verkoopgesprek.

Salesmanager Paul Sasburg opende de dag. Hij benadrukte het belang van het dealernetwerk. "Onze dealers zijn onmisbaar. Zij vormen de schakel tussen onze merken en de consument".

Accell ondersteunt dealers met productkennis, marketingtools en praktische ondersteuning. Sasburg: "Wij investeren continu om onze dealers sterker te maken in de markt."

Laatste trainingen Accell

Deelnemers van de trainingsdag werden rondgeleid langs de merken. Zij kregen uitleg over innovaties, duurzame materialen en technologische ontwikkelingen. Ook presenteerde marketingplatform Soworker een socialemedia-tool waarmee dealers eenvoudig productinformatie kunnen delen via hun kanalen.

Na het kennisdeel konden dealers zelf de nieuwste fietsen testen. Op het indoorparcours reden zij onder meer op de KOGA E-F3 6.0 en de Batavus Senz Active Exclusive. Deze modellen wonnen respectievelijk de titels E-Bike van het Jaar en Fiets van het Jaar.

Met de trainingsdag sluit Accell de collectietrainingen voor dit seizoen af. Dealers zijn volgens het bedrijf nu goed voorbereid op het nieuwe fietsseizoen, met actuele productkennis en praktische ondersteuning.