Met deze tv-campagne wil QWIC bewustzijn over het merk bij consumenten creëren, wat de naamsbekendheid flink zal vergroten en tot meer aanvragen bij dealers zal leiden.
Ook actief op andere markten
Het merk, dat 15 jaar geleden is opgericht en over die periode uitgroeide tot een van de top 10 e-bike merken in Nederland, is inmiddels ook actief in andere markten zoals België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. In die tijd heeft QWIC ook een enorm sterk en stabiel dealernetwerk opgebouwd.
Bouwen aan sterker consumentvertrouwen
Nu is het aan de tijd om te bouwen aan een sterker consumentvertrouwen. Dat wil QWIC met een grote, nationaal gedragen tv-campagne bereiken. Ook wil QWIC zijn missie uitdragen: mensen stimuleren om van de auto op de e-bike over te stappen en daarmee hun steentje bij te dragen aan minder CO2-uitstoot in steden.
Consumenten stimuleren
De tweede en voornaamste reden van deze campagne is om consumenten nog meer te stimuleren om QWIC-dealers te bezoeken. Alle communicatie gaat over het dealernetwerk waar QWIC-fietsen te koop zijn. Ze hebben een groot direct leverbaar aanbod, en het bedrijf wil dealers ondersteunen door interesse te wekken in hun product.
Met hun propositie 'QWIC, altijd dichtbij', legt het bedrijf de nadruk op de mobiliteit die een elektrische fiets biedt en, tegelijkertijd, op de aanwezigheid van meer dan 750 verkooppunten verspreid over Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
Start op Nederlandse markt
De campagne gaat van start op de Nederlandse markt en zal zich later uitbreiden naar het buitenland met het doel om consumenten te inspireren de auto vaker te laten staan en te overstappen op een elektrische fiets. Dit kan aanzienlijk bijdragen tot de vermindering van CO2 in stedelijke gebieden.
Dit artikel is gesponsord door QWIC