Zeker in de herfst is het van groot belang om fietsende consumenten op het gebruik van kwalitatief goede fietsverlichting te wijzen.
Zo kunnen ze zelf voldoende zien en zijn ze er (vrijwel) zeker van dat andere weggebruikers hen in het verkeer opmerken.
Val op met de Compactline
De laatste jaren heeft AXA campagne gevoerd om de fietsbezitter het belang van een goed werkende verlichting te laten inzien. Deze campagnes zijn zeer succesvol geweest. Ook dit najaar gaat het bedrijf van start met de verlichtingscampagne. Ze promoot hiermee de AXA Compactline.
De Compactline is een USB oplaadbare verlichtingslijn die klein en fel is. Er zijn twee varianten beschikbaar: een van 20 lux en een van 35 lux. De lampen zijn zowel los als per set verkrijgbaar. Ze passen op vrijwel iedere fiets dankzij de flexibele bevestigingsband.
Promotiemateriaal
Om de AAN AAN GAAN-actie goed en op een duidelijke manier op de winkelvloer te kunnen communiceren, is er een gratis promotiekit samengesteld. Hierin zitten een statische raamsticker, een wobbler om in het schap te hangen én een kaart die op de toonbank gezet kan worden. Dit promotiemateriaal is gratis aan te vragen via de website van het bedrijf.
Online: #aanaangaan
Daarnaast ondersteunt AXA haar dealers met de online promotie van deze campagne via de eigen kanalen van de retailers. Het merk stelt onder meer het campagnebeeld voor Facebook en Instagram beschikbaar, inclusief ondersteunende teksten.
Om het onderwerp trending op de diverse kanalen te krijgen, hoopt het bedrijf dat zo veel mogelijk retailers de hashtag #aanaangaan in uitingen gebruiken.
Nieuw: eigen logo in campagnebeeld
AXA biedt dealers vanaf nu de mogelijkheid om hun eigen bedrijfsnaam in het campagnebeeld te plaatsen. Hierdoor kunnen zij een unieke online visual gebruiken en zo mede-afzender van de campagne worden. Lees hier meer over de verlichtingscampagne.
Dit artikel is gesponsord door AXA.