Hiermee kiest Ananda voor een meer lokale strategie en het versterken van relaties met retailers en brands. Het callcenter is sinds november actief en zal zich in eerste instantie op de Benelux, Frankrijk en de DACH-landen richten. Ananda heeft het Europese callcenter opgericht om de communicatie te verbeteren en retailers beter te kunnen helpen. Deze klantgerichte aanpak stelt retailers in staat rechtstreeks contact op te nemen met Ananda, wat moet leiden tot snellere reacties, betere service en het opbouwen van langdurige relaties.
Ananda ontwikkelt sinds 2011 elektrische aandrijfsystemen en is in staat om alle belangrijke onderdelen volledig in-house te produceren. Dit omvat hub-motoren, middenmotoren, maar ook controllers, sensoren en displays voor complete eDrive-oplossingen.
Het callcenter zorgt niet alleen voor het verbeteren van interne processen en technische ondersteuning, maar vermindert ook de werkdruk voor merken. Deze lancering is een win-winsituatie voor alle betrokkenen en onderstreept Ananda’s toewijding aan het leveren van uitzonderlijke service in heel Europa.
Ananda wil verder groeien in Europe en het nieuwe callcenter, samen met de lokale servicepunten in Nederland, Hongarije, Frankrijk en Italië versterkt Ananda’s wereldwijde aanwezigheid. Deze ontwikkeling benadrukt Ananda’s toewijding aan een proactief, lokaal servicemodel dat inspeelt op de behoeften van retailers en partners in heel Europa.