Winkelverkiezing: Cooiman Fietsen wint designschets Decoproject

Winkelverkiezing: Cooiman Fietsen wint designschets Decoproject

Partner Decoproject verhoogde tijdens de finalebijeenkomst van de Tweewielerwinkelverkiezing de feestvreugde nog verder door een designschets voor een winkelinrichting te verloten onder de genomineerde bedrijven. Cooiman Fietsen uit Lopik ging met de prijs naar huis.

Decoproject is dit jaar voor het eerst partner van de verkiezing van de Tweewielerwinkel van het Jaar. De Doetinchemse interieurspecialist – die zich volledig focust op de elektronica- en de tweewielerbranche – wilde het partnership extra glans geven met een designprijs. Uit de genomineerde bedrijven die wel oren hadden naar een designschets voor hun winkel, werd door de organisatie van de winkelverkiezing één bedrijf geloot; Cooiman Fietsen uit Lopik. Ronnie van Bindsbergen van Decoproject: “Deze verkiezing maakt weer meer dan duidelijk dat de uitstraling van de winkel de weg naar succes is. Een mooie winkel waar de consument zich thuis voelt en wordt verleid, wordt meer en meer de standaard. Wij helpen bedrijven om deze winkel te realiseren en het rendement van de onderneming te verhogen.”

Foto: Merida.

Merida Benelux start met SmartFit systeem

In het Merida Experience Center in Apeldoorn is een nieuw hulpmiddel beschikbaar: het SmartFit-systeem, dat gebruikmaakt van geavanceerde technologie - waaronder kunstmatige intelligentie, camera's en lasers - om de ideale framemaat te bepalen. Joop Zandberg uit Grou heeft als eerste fietsenzaak het SmartFit-systemen in gebruik genomen.

Foto: Doortrappen.

Landelijk programma Doortrappen helpt senioren langer veilig te...

Fietsen is gezond, ook op oudere leeftijd. Tegelijkertijd zijn senioren kwetsbaar in het verkeer. Het landelijke programma Doortrappen zorgt ervoor dat mensen zo lang mogelijk veilig kunnen blijven fietsen. Fietsenwinkels kunnen aanhaken bij zo'n bijeenkomst of er zelf één organiseren.

Krijg meer inzicht in ABUS-producten tijdens fabrieksbezoek

Krijg meer inzicht in ABUS-producten tijdens fabrieksbezoek

Als retailer in de tweewielerbranche is het belangrijk om de producten die je aanbiedt tot in detail te kennen. ABUS biedt dealers de kans om een kijkje achter hun schermen te nemen tijdens een tweedaags fabrieksbezoek in Duitsland. Marketingmanager Dennis van Iperen: "Hierdoor krijgen we vaak fans voor het leven."

Oest geniet van het persoonlijk contact als vertegenwoordiger voor Freebike: "Ik laat graag mijn gezicht zien, zelfs zonder afspraak. Dat werkt gewoon het beste." (Foto's Ruud Dilling)

Vertegenwoordiger Peter Oest van Freebike maakt werkweek van 'maar'...

Ondanks zijn middelbare leeftijd is Peter Oest nog een 'broekie' in de vertegenwoordigerswereld. Hij had 25 jaar een fietsenzaak in Groningen en nam toen ook Freebike op in het assortiment. Na verkoop van zijn winkel besloot hij vertegenwoordiger te worden voor het merk. In plaats van 60 uur als ondernemer werkt hij nu nog 'maar' 40 uur en dat bevalt hem prima.