“De huidige tijd verplicht winkels om afspraken te maken voor verkoopgesprekken. Daarnaast is het inplannen van reparaties cruciaal om een werkplaats rendabel te krijgen”, vertelt Jebbe Sluiter van CycleSoftware.
“Met de vernieuwde Online Planner kunnen consumenten nu zelf op een eenvoudige en snelle manier zelf een winkelbezoek en/of reparatie inplannen.”
Deze artikelen over winkelen op afspraak moet je ook even lezen:
- André Wolters: ‘Druk met politieagentje spelen’
- Kees de Mooij: ‘We laten duidelijk zien dat we open zijn’
- Mari van Rens over de lockdown: ‘Blij met iedere bestelling’
Klant kan zelf tijdvak kiezen en reparatie invoeren
Bij een reparatie kunnen klanten aangeven wat er aan hun tweewieler moet gebeuren. Vervolgens kiezen zij een tijdvak en kunnen zij de reparatie aanmelden. Bij winkelbezoeken kan de ondernemer aangeven wanneer er een verkoper beschikbaar is en hoe lang de blokken zijn, waarin een afspraak gepland kan worden.
De Online Planner is een uitbreiding op de reeds bestaande reparatieplanner in CycleSoftware. Volgens Sluiter levert de planner vooral veel gemak op voor ondernemers. “Zij krijgen hierdoor meer overzicht in hun agenda en kunnen consumenten op een eenvoudige manier toegang tot hun winkel en werkplaats bieden.”